Taupymas eksploatacijai – didžiausias variklių priešas

Posted on

Ne paslaptis, jog nemaža dalis vairuotojų nori važiuoti kuo daugiau už mažiausią įmanomą sumą. Sakysite, nieko tame blogo nėra, tačiau toks požiūris yra gana ydingas, nes netinkama transporto priemonės priežiūra jos savininkui ilgainiui tampa didžiuliu galvos skausmu ir nesibaigiančių išlaidų priežastimi. Apleidžiant profilaktinę priežiūrą ir nesilaikant reikiamų komponentų keitimo ar serviso terminų rizikuojate ne tik finansine prasme – purkštukų remontas nublanksta prieš potencialaus autoįvykio tikimybę. Atkreipsime Jūsų dėmesį į dažniausiai pasitaikančias dyzelinių variklių priežiūros klaidas.

Pilamas nekokybiškas kuras

Įvairių automobilių servisų atstovai unisonu tvirtina, kad prastas dyzelinas yra viena iš didžiausių kuro tiekimo sistemos ir variklio sutrikimų priežasčių. Neaiškios kilmės ir kokybės kure dažniausiai yra visokių priemaišų, kurios nėra efektyviai sudeginamos ir taip užteršia kuro filtrą, užkemša purkštukus ir pridaro kitokios žalos. Toks kuras neretai yra ir mažiau tausojantis aplinką, mažiau efektyvus.

Nestebimas aušinimo skysčio lygis

Aušinimo skysčio keitimas ir jo lygio stebėjimas svarbus bet kuriai transporto priemonei. Būtina nepamiršti, kad laikui bėgant aušinimo skystis virsta rūgštimi, pakeičia spalvą ir gali pakenkti aušinimo sistemai, ypatingai – radiatoriui.

Laiku nekeičiamas oro filtras

Jeigu oro filtras senas ir užsiteršęs, tikėtina, jog purkštukų remontas bus reikalingas kartu su filtro keitimu. Kuro filtras užtikrina, kad įvairios priemaišos ir nešvarumai nepatektų į kuro tiekimo sistemą ir nepadarytų žalos jos komponentams. Kuro filtrą (tiesa, naujesni dyzeliniai automobiliai jų turi du – pagrindinį ir atsarginį) rekomenduojama keisti kas 15 tūkst. km arba kas sezoną, jeigu važinėjate nedaug.

Per ilgi alyvos keitimo intervalai

Švari ir kokybiška tepimo sistema yra būtina sklandžiam variklio veikimui. Nors alyvą rekomenduojama keisti kas 8-10 tūkst. km, šis skaičius gali būti dar mažesnis, jeigu transporto priemonę naudojate itin sudėtingomis sąlygomis, dažnai gabenate krovinius, tempiate kitas transporto priemones ir panašiai.

Ignoruojamas variklio patikros indikatorius

Niekam savo prietaisų skydelyje nepatinka išvysti įsižiebusį indikatorių, raginantį patikrinti variklį. Purkštukų remontas, kuro pompa, o gal tiesiog blogai uždengtas kuro bakas? Iškart pasakyti gali būti nelengva, tačiau būtent todėl reikia nedelsti ir išsiaiškinti, kokia yra problema. Jei tiesiog nekreipsite į ją dėmesio, ji neišnyks ir sukels daugiau žalos transporto priemonei.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *